Merhaba Kızlar 🌸
En son 08.12 regl oldum reglm 4 gün gecikti bugün evde test yaptım pozitif bayada belli bir çizgi öyle silik felan değil. 🫠 şoktayım cunki 5 yaşında oğlum var 4 sene onu kucağıma almak için uğraştım. Evde yaptığım test ilk defa pozitif çıktı. Ve geçen hafta öyle hastaydimki ishal kusma ilaç kullandım tabi ve bugün böyle bir sonuç. Mucize mi dersiniz 🥺🧡 ???