Babyybabyyy Kızlar sütümü sağdım ama bu meme başını vakumladğı şeyin etrafında az kahverengi şeyler var. Meme ucumu kremliyorum birde. Sağmadan önce değil ama krem sürüyorum. O kahverengi şey nedir ki.
_biranneadayi Babyybabyyy Göğüs ucundaki ölü derilerdir. Sürekli kremlediğin için yumuşuyor sağarken de ölü derileri oraya topluyor.
Mrvsmt2502 Babyybabyyy fotoğraf atsanız. Ben bir kere iyi yıkadığım halde içindeki bi malzemede süt kalmış sanırım küf olmuştu öyle bir şey mi ki
_biranneadayi Babyybabyyy Canım sütü dökme içine karışmamıştır zaten. Ayrıca bebek emerken sürekli emiyo o deriyi zaten. Sürdüğün kremin de zararı yok içir bebeğine. Ama bundan sonrası için temiz bi bezle şöyle bi sil sonra ver. Hiç korkma şimdi dökme ver bebeğine ❤️
Babyybabyyy _biranneadayi bebeğim yok ki. Yoğunbakımda yatıyor bende memelerimi rahatlatmak için sağıp buzdolabına koyuyorum
_biranneadayi Babyybabyyy Canımm benim inşallah tez zamanda sağlıkla kavuşursunuz. İnşallah inşallah bebeğin hastaneden çıkınca emdiği zaman görürsün o ölü deriyi emmesinin bi zararı olmadığını da tecrübe edeceksin. 🌸❤️ Sen yine de bol bol sağ hazırla hastaneden çıkınca afiyetle içsin annesi❤️
Babyybabyyy _biranneadayi yoğunbakımda yatıyor sadece serum veriyorlar. Acaba kilo alır mı yoksa zayıflar mı