Sibelipekf Kızlar tarife göre lavaş yapiyroum fakat istediğin gibi olmuyor .Beklettikten sorna hamur sertleşiyor neden acaba nerde hata yapıyorum bildiğiniz giluzel bir tarif var mı böyle yapsam buzluğa atsam cikaddigimda yine pamuk gibi olsa