ReyhanBozdemir Kızlar 36 haftada yarım saatte 1 kez adet ağrısı gibi ağrı oluyor bacaklarım çok ağrıyor , geceleri özellikle bacaklarımda kasılma oluyor 😞 yaşayan var mı ?
ReyhanBozdemir GamzeCan kullanıyorum ama doktor zaten bitince bırak dedi haftaya kontrolüm var ve ilacım bitmek üzere 3 gün kramp olmuyorsa diğer günler hep oluyor dayanılmaz derecede oluyor