Besaley 4 Ocak 445 8 Ocak 1265 Normal mi bana çok artmamış gibi geldi arada 4 gün var 4 katı olması mı gerekiyor
Rabia97 Besaley hayır canım 2 günde iki katı olması gerekiyor 6 sında yaptırmış olsan 890 8 inde ise 1780 aynı klinik ama aynı saatte olması gerekiyor artışın bence iyi
Besaley Rabia97 aynı klinik ve aynı saat değildi cumartesi tekrar vericem kan. Kese çevresinde kan göllenmiş o yüzden doktorum temkinli davranıyor