Hanımlar ben 7. Haftada kalp durması sonucu 20 Kasım’da kürtaj oldum ikinci renglımı gördüm ama hamıle kalmaya korkum var ayni sorun yaşar miyim diye o yüzden şehir hastanesinın tıbbı genetik bölümüne randevu aldım bu bölüm pıhtılaşmsya falan bakıyor mu çok acaba boşuna gitmeyım