Gunes05 Kızlar yüzümü sivilce bastı. Birde saç diplerim kaşınıyor. Hormonlardan mı oluyor? Bir çaresi yok mu?
Ruyam34 Gunes05 hormonlardan evet kız bebekte cok olur diolardı gerçekmiş sizin ki kız mı bilmiyorum ama saçlarım dipleri suratım sırtım feci sivilce oldu maalesef çaresi Yok doğurana kadar devam :)
Ezgiadgzldmr Gunes05 canım şuan benim de öyle yüzüm sivilce oldu hep 19+4 haftalık hamileyim önceden yine olmuştu ama geçmişti bu sefer de geçer inşallah
Gunes05 Ruyam34 canım 12 haftayken erkek olabilir demişti Dr. Yarın kontrolüm var belli olur herhalde 16 haftalıgım. Kız cocugunda oldugunu bende duymuştum. Yüzüm cok kötü oldu ya:(
Ruyam34 Gunes05 valla normal aslında bu durumlar ben 30+3 teyim dahada arttı ama sivilce dışında farklı şeyler oluuorsa git tabi geri kalan normal