Dün test yapmıştım regl olmama iki gün vardı erken gebelik testinde çıkmıştı bugün de doktora gittim çok erken alttan muayene edelim dedi onu kabul etmedim kan alalim o zman dediler . Sonuç için gitmedim ama regl günüm yarın bugün çıkan sonuc beta HCG 620 sizce normal mi kizlar