Ben bugün 32 haftalık gebeyim . Gittiğim hastaneden çalışabilir raporu aldım 35. Haftada işi bırakıcam . Bana verdikleri raporda izin başlama tarihi de yazıyor, yani bana dediler ki çalışamaz raporu için tekrar gelmenize gerek yok. Bu şekilde bilgisi olan var mıdır sormak isterimm