Merhaba kızlar 7+2 haftalık hamileyim doktorun söylediği haftaya göre hesaplıyorum bebek karnımda olumaya başlayalı 4- 5 gün olduktan sonra ben kulak enfeksiyonu geçirdin acile gittim penisilin iğne vursular ve antibiyotik başlattılar hamile olduğumu bilmiyodum. Bir kaç gündür kafamda soeu işareti 4 gün antibiyotik ve ağrı kesici kullandım bilmeden bunun bebeğe bi zararı olurmu ki ya içim hiç rahat değil şuan bebeğim sağlıklı kapl atışlarıda duyuldu ama tabi ilersi için bi sorun olurmu ki