Alyask Belgin2025 36+4 mide yanması mahvetti beni . Elım ayağım şiş bide ellerim de uyuşukluk var parmaklarımda ağırlaştım baya günler gecmıyor yatakta yuvarlanıyorum 🤣
zeynosileannis Belgin2025 benim gündüz hiçbir şeyim yok hamile gibi değilim ama akşam olunca her an doğuma gidecek gibiyim hiçbir yerim tutmuyor anlamdım 😂
Alyask Belgin2025 bende istıyorum gerçekten artık nefes alamıyorum Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin kız mı erkek mi sizin aynıymışız
Alyask Belgin2025 bende sezeryan olacağım 20 si gibi alırız dedi doktor ilki normaldi bu sezeryan olacak bakalım 🤔
Alyask Belgin2025 benımde biraz önde gidiyor o yüzden sezeryan olacağım zorlanırsın dedi doktor 35 de 3.100 gr dı sizin ?
Alyask Belgin2025 2 haftada 1 çağırıyor artık zaten sizinde 35 de falandır o zman hemen hemen aynılar
Belgin2025 Alyask aynn olabilir her hafta çağırıyorlar beni en son 35 haftalıkken nst de sancısı çıkmıştı
Alyask Belgin2025 benım 35 de bağladı ilk nst sancı çıkmadı ondan sanırım 2 haftada 1 çağırıyor ama artık haftalık çağıracak