Kızlar uzun bir süredir gebelik elde edemiyorum hiç bir sorunumuz yok sebepsiz olmuyor ne denediysem olmadı daha önce de ovülasyon denedim ama sonuç alamadım bu ayda bir gebenin günlüğü ovülasyon testini denemek istedim. Folik asit kullanıyorum d3 k2 kullanıyorum beslenmeme dikkat ediyorum Yumurtlama ve çatlama gördüm üst üste 3 gün değerlendirdim. Ayrıca 1 haftadır günde bir defa avakado yiyorum inşallah tüm bunlar sebep olur ve hamile kalabilirim 🥹 iki gündür sağ tarafımda huzur edici bir ağrı var şuan için tutma aşamasındaysa ben bunu hissedebilir miyim. Dua edin lütfen