Kızlar pazartesi günü sezeryanla doğum yaptım ameliyat öncesi de 8 9 saat boyunca normal doğum için sancı çektim uğraştık olmadı acil sezaryene alındım o zamana kadar böyle değildi doğumdan sonra bacaklarım aşırı şişdi bileklerim inanılmaz derece de odun gibi şişdi taş gibi annem bir sürü serum yedin ondan falan olur dedi bugünde eve geldim duş aldım bacaklarım bi baktım resmen odun eriş taş gibi olmuş kalır diye korkuyorum başına gelen varmı acaba