5+3deyim 15 gündür akıntı şeklinde kahverengi leke geliyo bı kere kontrole gittim kesenin arka kısmında kanama var dedi kese gorundu ama bebek görünmedi daha önce bu durumu yaşayan var mı tehlikeli mi bidaki kontrolüm cuma günü bebek var mı diye bakilck ama çok tedirginim