Elif_2393 Merhaba arkadaşlar 18+3 den selamlar acaba bebeğinizin hareketlerini ne zaman hissetmeye başladınız ben henüz hiç hissetmedim bu normal mi???
TugceOrak Elif_2393 18+1den bildiriyorum arada seyirme oluyor onun harici net bir hareket ben de hissetmedim henüz. Ama daha net hareketler için bir kaç haftamız daha var kuzum ☺️
Newmomdml Elif_2393 18 de pıt pıt seklinde ilk hissettim sonra 20. Haftaya kadar hic bir sey hissetmedim. Suan 26 haftadayim dayak yeme asamasina gecmis bulunuyorum 😆 ilk gebelikse hissetmemeniz normal endiselenmeyin
ikibaloglanannesi Elif_2393 Oğlumu 16′da hissetmiştim ilk Şu an kızıma hamileyim onu da 15′den beri hissediyorum. 1-2 haftaya kadar hissedersiniz sizde🌸
Elif_2393 TugceOrak aslında heyecanla bekliyorum ondan sabırsızlık yapıyorum acaba bir sıkıntı mı var niye hareket etmiyor diye düşünüyorum sürekli 🤭🤭
Elif_2393 Newmomdml aynen ilk gebeliğim sürekli soruyorlar etraftan hissediyor musun diye bende evham yapıyorum acaba normal değil mi diye
TugceOrak Elif_2393 ben de öyleyim dürtüyorum sürekli konuşuyorum hadi artık sıpa falan diyorum ama bana mısın demiyor eşşek ☺️ beklicez artık napalım
Donaldvetomris Elif_2393 çok normal canım ben de 19 sonlarına doğru çok hafif hafif hissettim bana göre hissetmek bile denilmez o haftalarda şimdi 23. Haftamdayım ve bebek hareketi işte bu diyebiliyorum öncekiler hiç o hissiyatı vermiyordu 🙈
Eceunverkanra Elif_2393 Herkesin karninin ic yapisi farkli oluyor, bu nedenle doktorlar kesin bu haftalarda hissedilir diyemiyorlar cunku bunun bi dogrusu yok sanirim☺️ Kimi erken haftalarda hissediyor kimi 20.haftalardan sonra hepsi normal diye biliyorum🥰
Alyask Elif_2393 17. Haftada böyle kelebek kanat çırpar gibi seğirme gibi hıssetmıstım oglumu . Kızımı 20 de falan hissettim ilk gebelıkte geç oluyor biraz