Ebrueren Kızlar oğlumda çok sütüm olmadı 4 5 aya kadar mama destekli emzirdim şimdi kızıma hamileyim merak ettiğim şey bu bebeğimdede mi sütün az olur yoksa hamilelikten hamileliğe değişen bir durum mu yani 1ci bebekte sütü az 2. De çok olan varmı ?
mavera Ebrueren bence hic belli olmaz yaa.kac haftaliksiniz ben 36.haftamdsyim ilk gebeligimde hemen sütüm gelmişti ama bu hamillegimde goguslerim hem yumusak hem boş gibi inşallah bol sutlerimizz olur
Haticem Bir arkadaşım ilk 2 bebeğini çok emzirememiş ama 3. Çocuğunu doya doya emzirdiğini anlatmıştı. Karamsar olmayın kendinizi iyiye hazırlayın. İlk başlarda çok süt olmayabilir ama bebek emdikçe sizin de çabanızla artar inşallah Ebrueren
Ebrueren mavera benimde ilkinde boş gibiydi bundanmı süt gelicek diyordum ve çok azdı sütüm 23 haftalık hamileyim şuan gögüslerim çok şiş ağrıyor ve sıkınca dün su gibi süt geldi inş bu sefer sütüm olur ya