İlk bebeğimin oğluşum olmasını çok istemiştim oğlan çocukları daha bir sempatik geliyor bana ikili test yaptırmaya gittiğimde cinsiyeti sormadan doktorum bana oğluş biraz yorgun dedi sonra 16 . Haftamda kıza benziyor üç çizgi var dedi kafam allak bullak oldu şuan 18 haftalık hamileyim cinsiyetimiz henüz belirlenemedi ve alışveriş yapamıyoruz doktoru mu değiştirsem acaba ?