Kızlar bir sorum olacak . Beni martın 18.inde 32. Haftama giriyorum içeride 10 gün yıllık iznim var 32de çalışır alıp yıllık izin yazdırsam bitince çalışamaz alsam bir sorun olur mu? Bunu alma sebebim maaşı tam almak istiyorum hemde 32. Haftada izne çıkmak daha çalışmak istemiyorum bedenen kendimi yorgun hissedeceğim 3 katlı bir mağazayım sürekli in çık yapıyorum