Bahar77777 Kızlar aşırı ama aşırı canım çekti yemesem biyerlerim şişecek ben değil aslında bebeğimin canı çekiyor napsam soslu tavuk döner yesem bişey olurmu ya her zaman yemiyoruz sonuçta 🥹😊
Srp53 Bahar77777 ye kız ne olacak sürekli yemediğin müddetçe o kadar da mahrum bırakmak saçma geliyor bana ya. Ben iki haftada bir sucuk falan da yiyorum 🤷♀️
Pnr_02 Yiyebilirsn ya allhim a emanetiz bende dışardan yiyorum artık kızımda var yeri geliuir bisy yapamıyorum kimsede yok yakinimda allh biliyor ya biri olsa yapsa disrdan yemem ama mecbur yiyorum napalim
Bahar77777 Pnr_02 bide bana sor ya hamburger pizza filanda yiyorum ben bazen ama tavuk dönerden niyeyse gözümü çok korkutular tavuk döner altı üstü içine koydukları tavuk avuç içim kadar zaten ne olabilir yani dimi yiyim bencede
TugceOrak Bahar77777 güvenmediğin yerden yeme kuzum. Ben de dışardan bişeyler yiyorum hamileliğimin başından beri ☺️Ama güvenilir bir yer olmasına dikkat et mutlaka
Bahar77777 Beybyi herkes evde kendin yap ye diyor bana halim yok valla doğrucamda soslucamda pişirmesini beklicemde zaten aniden acıkıyorum bunların pişmesini hazırlamasını çekemem 😅
Beybyi Bahar77777 normal de yediğiniz bı yer varsa ordan yiyebilirsiniz benim arada canım çok isyiyo bende eve istetiyorum yiyorum evde uğraşana kadar canımın istemesi gider 😅😅
User658383839 Bahar77777 ye kız ne olacak benim doktorum güvendiğin yerden yiyebilirsin demişti. Ben yediğim zaman içine yeşillik koydurmuyorum sadece. Bi ara her haftasonu yerdim şimdi o kadar aramıyorum 😄
Bahar77777 User658383839 hahahhaha beni inanılmaz iştah artışı karşıladı bu hafta 22 haftalığım ama görsen canım hergün bişey çekiyor her allahım günü dolapla göz gözeyiz😅
2cocuk2kopek Bahar77777 ben hep yiyiorum 😂 tavuktan ne gibi bir zarar gelir evde de normal tavuk pişirip yemiyor musunuz. Az pişmiş et yemeyin sadece
Tatitati Ohoo ben cips çikolata arada asitli soğuk kola bile çekiyor canım özellikle son aylarda olunca ne istersem onu yiyorum şuan birazdan çıtır tavuk yiyeceğim mesela kfc tarzı
Girlmama Bahar77777 bend ekumpir söyledim şimdi sosissiz :'( her zaman tüketmiyoruz sonuçta bişey olmaz her şeyden azar azar yiyebilirmişiz
couleurcerise Yani ne olabilir ki ben de canım çektiğinde ayda 1 yedim güvendiğin bir yerse bir şey olmaz bence sık sık yeme tabii çok canın çekip yemezsen daha kötü ❤️
MorKelebek54 Bahar77777 hamilelik bi hastalik degildir. Lutfen bu sekilde hamilegi bu kadar kisitlayip kendinizi de bebeginiz de kasmayın. Hamileligi kendinize hastalik gibi yuklemeyin ki rahat bi hamilelik geçirin. İstedigin kadar yiyebilirsiniz onemli olan cig olmamasi.
keyfimin-kahyasi-misin Bahar77777 her denk geldiğinde yerim özellikle canım ceker 😂ama güvendiğim yerden yerim Çok uzun süredir yediğim biyer var oraya giderim
Bahar77777 keyfimin-kahyasi-misin bende internetten söylüyorum getirden valla ortaya karışık heryerden söylüyorum sşxöeöödöd