Buseeeee66 kimyasal ya da dış gebelik ya da sağlıksız gebelik muhtemelen 2 gn de bi kan takibi yaptrıın bi yükselip düşüyosa mesela şimdi 19 oldu 2 gn sonra 40 oluyo 2 gn snra 30 2 gn snra tekrar 50 falan böyle olunca dış gebelk olma ihtimali yüksek dikkt etmek gerekir kimyasalsa bi kaç gn içinde adet olursn sökülür gider korunmana gerk kalmadan tekrr deneyebilirsn ama dış gebelk flaansa o zaman farklı yani 2 gnde bir kan verip takp etmek önemli