yaseminan Kızlar 17 haftalık hamileyim ilk gebeliğim küçük bir ilçede yaşıyorum ve sadece 1 devlet birde özel hastahane var ve tüm kadın doğum doktorı erkek. Bu durum eşimin hiç hoşuna gitmiyor özel hastahanede kontrollere devam ediyorum yanlız eşim normal doğum yaparsan devlette ebeler doğuma girdiği için orda yaptıracaz diye tutturdu. Cahil bi adamda değil ama bu kıskançlığını anlayamıyorum. Sizce zamanla düzelir mi bu durumu yaşayanlar var mı
Sevdaliza Özelde olanlar için şey duydum bide eğer Doğuma erkek kesinlikle istemiyoeum derseniz doğumhanenin orda dahi kolidorda erkek bulundurulmuyormuş hoca bi tanıdığım söyledi