defnem_ Kızlar demirim ferritin 5 e düşmüş aşırı halsiz yorgunum hamileyken bu değerde damardan demir alan varmı
Minnakpopus defnem_ ben 3 değerle hamile kalmadan 2 ay önce damardan 4 serum almıştım size hayli hayli damardan vermeleri lazım çok düşük
TKumsall defnem_ ben almadım ama sana verebilirler benim doktorum 10un altına düşerse sıkıntı demişti ilk gebeliğimde doğum için iki kişinin kan vermesini istemişlerdi kansizliktan sorun yaşayamiyim diye şükür gerek kalmamıştı
Buglemlina6161 Senin acil bi şekilde damardan alman gerekiyo kuzum bnmde anemi var 9da oldugu halde taktılar hemen 2 serum çünkü dogumdan sonra sıkıntı oluyo
defnem_ Buglemlina6161 doktorumu aradım ilacı ikiye çıkardı cnm damardan a gerek yok şuan dedi uff bilmiyorum ne derece doğru
Buglemlina6161 defnem_ valla hiç fayda etmedi bana bende 2 tane kullandm bence doktorunu değiştr canm
Buglemlina6161 defnem_ tatlım sana bunu kim diyo sakıncalı olan neymiş sana gercek insan kanı vermiyolar zaten demir ilacını damardan veriyolar ve daha faydalıı 😏😏😏