2Princess1Mom busrax_ Kürtaj dan sonra 2 regl gördüm o dönem korundum. Bebeklerim genelde geç oluyor yine ararım uzun süre diye düşünüp korunmayı bıraktım. İlk bıraktığım ayda,3. Regl dönemim geldiğinde hamile kalmışım.
Minikkalp04 busrax_ hayır korunmadim doktorum korunmami söyledi ama ben korunmak istemedim zaten 5 ay boyunca tutmadı 5 ay sonra tuttu
TugceOrak Aleyna_1634 nasıl ya ? En az 2 hafta ilişki yasaklıyor doktorlar kürtajdan sonra, enfeksiyon açısından. Hem lekelenme şeklinde kanama da devam ediyor bu süreçte. Yumurtlama döneminiz de henüz gelmemiş oluyor, çok şaşırtıcı.
Serpoo busrax_ evet ilk 15 gün zaten hiç bi şekilde ilişki önermiyo doktor. Ben bide kürtajdan sonra enfeksiyon da kaptım ilk 1 ay ilişkiye girmedik. Adet gördkden sonra normal düzenimze döndük.
Aleyna_1634 busrax_ bana 1 hafta ilişkiye girme dedi bende 1 hafta sonra ilişkiye girdiğimde hamile kalmışım şuan 4 aylik olduk bile
TugceOrak busrax_ doktorum 3 ay korunmamı söyledi . 3 ay korundum korunmayı bırakır bırakmaz hamile kaldım canım. Doktorun şu kadar süre korun diyebilir, dinlemekte fayda var ♥️
busrax_ TugceOrak doktorum hiç beklemene gerek yok demişti. inşallah tekrar sağlıklı bir gebelik elde ederim
Aleyna_1634 TugceOrak yok bana 1 hafta ilişki yasak dedi ayrıca kurtajdan sonra 2 damla kanamam oldu oda hemen olduktan sonra bidaha da kan falan gelmedi
busrax_ Minigim2727 bana doktorum korunmana gerek yok dedi. 2-3 ay sonra yine gebe kalıp gelirsin dedi. inşallah öyle olur
Anonim- busrax_ ilk 3 ay korunduk daha sonra doktora gittim sıkıntı yok dedi ve ikinci ay hamile kaldım şuan 32 haftayız