Cigdem61 artık kafayı yiyeceğim bebek arabası bakmaktan😔😔 joie nin tek taraflı olması canımı sıktı neden bütün bebek arabalarını çift yönlü yapmazlar ki ama sanırım tek eksiği bu casual için de olumsuz yorumlar gördüm. İleriye doğru bebek büyüyünce ayak kısmınım rahatsız etmesi gibi falan. Allahım hangi araba, hangisine bakacağımı şaşırdım.