Hanımlar bebeğim oldu olası baş geliş 34+5 hâlâ aynı ve iki üç gündür ara ara vajinada sağ veya solda batmalar oluyor. Cuma günü doktorum kafası biraz aşağı inmiş demişti ama herhangi bir sorundan bahsetmedi. Nstde sancım da çıkmadı. Acaba bebek baskı yaptığı için mi sadece yaşayan var mı bu durumu bu haftalarda? Sancım falan yok ama birkaç gündür ayakta azıcık dursam ya da yürüsem bu batmalar hafiften yokluyor.