BusRaa20 sağolun benimde pazartesi rutin kontrolüm var 39+4 oluyoruz pazartesi kilosu boyu baş çevresi herşeyi uyumlu çatı muayenesi hepsi normal için uygun dedi en son onun dışında henüz doktor bişey söylemedi bakalım pazartesi ne diyecek ama bir enerjiğim en azından egzersiz yürüyüş vs Vs yapmaya çalışıyorum 3 gündür haftaya kadar gününü doldurunca gelir belki kilosunu aşmazsa çok bekleyeceğim haftasını doldurana kadar ☺️