Atyonlugra canınızı sıkmayın aşılamalar genelde tutmuyorlar zaten çok düşük tutma ihtimalleri, kaldı ki siz bir kere gebe kalmışsınız asıl önemli olan hamile kalabilmek bir kere kalan tekrar kalır, bence stres yapıp kafaya çok takıyorsunuz. Zihninizi boşaltmanın yolunu bulun derim gerisi çorap söküğü gibi gelecektir Allahın izniyle