Mrvalp merhaba bugün Çorlu devlet hastanesinde doğum yaptım size de söz verdiğim gibi yazmak istedim. Odalar 2 kişilik ama zorunda kalmadıkça tek kişi bırakmaya çalışıyorlar. Yanınızda bir kadın refakatçi istiyorlar ama baba istediği zaman bebeği gelip gorebiliyor ve hemşireler ebeler çok tatlı sevecenler ben çok memnun kaldım açıkçası 🙂