Mrvalp ben bundan önce Merve hanıma gidiyordum çünkü Feride hanım reyaptaydi yeni geçti devlete. Feride hanımın muayeneleri ozeldeki gibi geçiyor güzel ilgileniyor ondan önce Merve hanımda güzel ilgileniyordu memnundum kendi doktorum gelince hastaneye daha memnun oldum açıkçası 🙂