Hasret72 17 aralıkta gitmiştim sanırım ozamanlar 27-28 haftalık civarı idi kilosu 1170 gram dı. Şuan merak ediyorum kaçtır diye . Genel kaç kilo oluyorlar bu haftada? Birde bundan sonra haftada kaç gram alıyorlar
myangelson Hasret72 ay bende merak ediyorum en son 27+6 da gitmiştim 1208 falan demişlerdi haftaya gideceğiz 31+1 olacak kaç kilo oldu meraktayim 🙈🙈
meltembadem Hasret72 bugün kontrolüm vardı 30+4 1408 gr, 39 cm. Doktorum haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi 🤗
Dfnsyn Hasret72 30+4 gittiğimde 1700 gr 42 cm civarı demişti. Bugün 30+6 olduk 🥰 haftasıyla uyumlu demişti
myangelson Hasret72 bakalım neler gelecek bende okurum 😅 bizimkinin boyunu bilmiyorum ben ya hafta hesabıyla yazıyorlar hep boyunu kaç cm oldu bilemiyorum 🥲
myangelson Hasret72 boyu haftasıyla uyumlu deniyor genelde hep 1-2 gün oynuyor sadece ama insan yine merak ediyor 😅
Baby_B Hasret72 benim son adetimi düzenlemisti doktor canim Ama bebek 28+6 dayken 30 haftalik gorunuyordu.Oyuzden son adetimi bilmedigimiz icin aslinda 30 haftalikta olabilecegimi söyledi.Tam bilmiyoruz yani.32.haftada belli olur diye umuyorum Son adetim 31 Mayis ama 15 Haziran diye duzenlenmisti. Ama 31 Mayis ile uyumlu gidiyor
Hasret72 myangelson evet öyle ya birde benim kontrolüm 17 ocakta ben ayın 28 gibi gitmeyi düşünüyorum o yüzden meraktayım
myangelson Hasret72 oluyor ama ben riskli gebeyim serklajliyim sürekli yatıyorum ondan kaynaklı da ağrılarım olabiliyor 🥲 ayağa kalktığımda falan bebek baskı yapıyor çatı ağrısı yaşıyorum
myangelson Hasret72 neden ki? Ben de perinatoloji takipli olduğum için direk kendileri veriyor randevu günü belirliyorlar. 3 haftada 1 muayene ediyoruz dediler öyle ilerliyoruz bakalım
Hasret72 myangelson benim de ilk zamanlar riskim vardı şuan yok diyor doktor, ama korku var o yüzden genel olarak bende uzanıyorum
Hasret72 myangelson hastane annemlerin orda doğuma kadar orda kalmayı düşünüyorum, az süre kalsın istiyorum gittiğimde.