Ela009 merhaba canm öyle düşünme ben 4 ay önce adet günümde test yapdım ama negatif gördüm iki gün sonra kan verdiğimde kanda 61.5 ile öğrendim sonra eve gelınce test yapdım cıkdı umudunu kaybetme cıkmayada bılıo ama ben kürtaj oldum bebeğim düştü şimdi bende tekrar bebek istiyorum o boşluğu dolduramıorum rabbım ısteyen herkese versın