Hgergy Ne zaman test yapmayı düşünüyorsunuz. Bu ay ovulasyon günlerini değerlendirdim. Heyecanla bekliyorum zaman geçmek bilmiyor
Negna- Hgergy benimde bat 17 en geç 23 olmam lazım. 3 Ocak yumurtlama gördüm değerlendirdim. Testi ne zaman yaparım bilmiyorum
Gizem1504 Cimcime30 ben 27 28 günde bir oluyoeum canım 4. Ayım korunmasız olarak bu ay 14ü yada 13ü bakalım nasip olursa çok silik testim daha günüm var zaten
Hgergy Gizem1504 şuanda hastayım doktor antibiyotik verdi ama içemiyorum ya pozitifse diye. Artık ağrıya siziya dayanamadigim için gece gidip kan verip duruma göre başlasam mi bilmiyorum