Alya05 başınız sağolsun, evden kucağımda kızımla onu öpe koklaya çıkıp sonra onu toprağa bırakıp eve dönen bir anneyim bende. Rabbim kimseye yaşatmasın. İlk göz ağrımı kaybettim, çok zor maalesef. Çok şükür ki diğer evlatlarınız teselliniz yanınızda, Allah onların acısını göstermesin.Kendinizi rahatlatmaya çalışın olmayacak diye düşünmeyin. Ben de kızıma 2 yılın sonunda ilaçlarla hamile kalarak kavuşmuştum vefatından sonra tekrar çocuk istemedik Ekim ayında yeniden istemeye başladık ilk aydan hamile kaldım hem de kiloya ve pco kistlere rağmen. Kafanız rahat oldun yeter ki 🩵