gozde-3535 Herkese merhaba daha yeni öğrendim hamile olduğumu ama sürekli tansiyonum düşüyor 7-4 gibi bayağı düşük çıkıyor ölçtüğümde. Var mı başına böyle bir şey gelen
deniz_95 gozde-3535 normal canım. Hamilelikte tansiyon düşük oluyor genelde. Tuzlu ayran için biraz da olsa iyi geliyor
ShutUp gozde-3535 benim 8/9 arası gidip geliyor rutinim 11/12 olurdu az çok hep düştüğünde anlıyorum bu minvalde çıkacağını. Doktorum bol su, tuzlu şeyler, tuzlu ayran ve ayakları havaya dikmeyi önerdi. Hala devamlılık olursa mutlaka acile gidin