Pamiramsi 11 haftaya giriş yaptık bugün kızlar, az önce ayağa kalkınca sol kasığıma birden kramp girdi. Bu gibi kramplar normal mi yoksa doktora gitmeli miyim ? Kanama vs yok yalnızca kramp ve karın ağrısı gibi devam ediyor
Minnakpopus Pamiramsi bende aynı durumdayım 5. Haftadan beri devam eden bir durum ama 10-11 de ani hareketlerde yada geve yatarken oluyordu her seferinde doktoruma sorduğumda kanaman yoksa korkma cok normal rahmin büyüyo yukarı doğru çıkıyor diyor
Angel23 Pamiramsi 16. Haftadayim hatta şuan bunu yazarken ara ara oluyor enfeksiyon var bende bı göstereceğim da normal bence doktorada soracağım