Senaserhan 38+5 TE planlı sezaryen oldum, sütüm hemen odaya çıkar çıkmaz geldi, daha bacaklarım açılmadan, sondam çıkmadan emzirdim 🙂 gelmeyecek diye olumsuz dusunmeyim öncelikle pozitif olun, gelmezse de hiç üzülmeyin endişelenmeyin mama verilir, zaten hastanede sizi yönlendirirler o konuda, taburcu olana dek hemşireler çok güzel ilgileniyor hem sizinle hem bebiş ile, ne gerekirse yaparlar