Canım etlik takipliyim ve örneğin erkek doktordan alıyorum kadın cıkıyor. Veya doktorun kendisi değil asistanlar cıkıyor yani bunu değştremezsin ki zaten onlarda doktor asistan doktor diyince aynı eğiitmi almış insanlar sadece tecrübe olarak bir kaç yıla ihtiyaçları oluyor.
Bende ilk senin gibi düşünüyordum sonra gelişigüzel gitmeye başladım
ve ordaki tüm doktorlardan cok memnunum