Nisbaral Genelde türk kahvesi içiyorum dışardaysam latte vs, evde nescafe yapıp içmek istiyorum hazır üçü bir arada falan mı tüketiyorsunuz yoksa granül kahveler mi ?
Lucyprettywoman Nisbaral granül kahveler ve hazır olanlar aşırı zararlı bir sürü katkı maddesi var ve hiçbiri gerçek kahve değil. Ben Türk kahvesini çok seviyorum :) Size de tavsiye ederim hatta Antep fıstık aromalı olanları da varmış denemek istiyorum
Liimon Nisbaral decaf tabi ki 😅 ama evde yoksa bir bardak herhangi bir kahve olabilir diye biliyorum. Ben sütlü tercih ediyorum. Nescafe en kötüsü çünkü süt tozu da çok zararlı
Mavili1480 Nisbaral Nescafe çok severim ama mecbur içemiyorum bugün içmek istiyorum arada bir içiyorum yasak olan her şey daha güzel 😂
tgcaizg Nisbaral çok çok nadir Nescafe içiyorum . Canım çektiği için. Onun dışında türk kahvesi içiyorum .
Nisbaral Lucyprettywoman evet ben de türk kahvesi çok seviyorum ama niyese canım bi nescafe çekti zararlı olmayanı var mı acaba diye merak ettim🙈
Lucyprettywoman Nisbaral evet var ersağ markasının gerçek kahvesi var ve tadı birebir nescafe :) satış yapmıyorum yanlış anlaşılmasın :) Ve enerji verdiği bağırsakları hareketlendirdiği söyleniyor. Tadı da fındık aromalı. Ben geçtiğimiz yıllarda kullanıyordum şimdi hatırladım sizin sayenizde yakında belki tekrardan alırım ben de. Ve Bağırsakları gerçekten çalıştırıyor🥳