Gultenakkoyun tek başına bir doğum yakın belirtisi demek doğru değil bence canım bir sürü daha belirtisi var bu işin. 37+4 üm benimde düşeli oluyor başı aşağıda su an. Ama kanala girmemiş doktorum da gününü doldurur diye düşünüyor. Tabii ki sen hazırlığını yap ama endişe de etme. Ne zaman isterse o zaman geliyorlar yeterki sağlıklı olsunlar