Babyybabyyy Kızlar doğumdan sonra kanımda enfeksiyon oldu. Hastanede antibiyotik verdiler kızımın kakasında kan çıktı. Şimdi yoğunbakımda. Doktor da bana aksef antibiyotik verdi kullansam mı bilmiyorum. Genital bölgem mosmordj. Ne yapsam kızlar
Neslihankadir Babyybabyyy aynı antibiyotik i bnde kullanıyorum sizinle aynı gün doğum yptık benim dikiş yerlerinde sancımalarım oluyor sizinde oluyor mu
Babyybabyyy Neslihankadir evet oluyor. Sizin doktorunuz kim? Birde benim genital bölgemde morarma oldu o yüzden verdiler. Kızımda da kakasında kan geldi yoğunbakıma yattı. Sizde durum nasıl
Neslihankadir Babyybabyyy çok sükür iyiyiz biz Babyybabyyy mehmet diye bir doktor du Dikişleri doğumdan sonra 10. Günde mi alıyorlar yoksa hastaneden çıktıktan 10 gün sonra mı oluyor.?
Neslihankadir Babyybabyyy çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin kızınıza inşallah tez zamanda kavuşursunuz beklemek çok zor anluyorım siİ bende ilk bebegmi dogum yaptım gibi yoguın bakıma almışlardı cok zordu beklemek inşallah siz çok beklemezsiNiZ