Baharipek Merhabalar benim bugün saat iki de randevun şeker yuklemesi yaptircam da sabah 10 gbi kahvaltı yaptım.. ama bir sıkıntı olur mu acaba yüksek çıkarsa diye çok korkuyorum.. kontrole kadar su içmekten başka birşeyde yemeyecegim.. bir sorun olmaz dimi..
tatlibebegim_ Baharipek aç olman lazım diye biliyorum doktorun söylemedi mi? Ben gece 12de kesmiştim yemeyi sabah 9da da şeker yüklemesi yapılmıştı
Beybitolat Baharipek gece 12den sonra hiç bişey yiyip içmemeniz gerekiyo bana öyle denmişti öyle yapılmıştı
Eylul41 Baharipek ben gece 12 den sonra bir sey yemedim doktorum ac olman gerekir dedi saat vermedi bende geceden ac kaldim
Baharipek Yaaa üzüldüm şimdi bakalım doktor ne diyecek.. sormamistim dokttora.. randevu geç saat olunca bişey yemeden duramazdim.. ama şuanda açım aslında korkumdan yemedim bakalım doktor ne derse artık.
myangelson Baharipek şeker yükleme için aç olmanız lazım. Ama randevunuz çok geç saatte normalde randevunuz geç olsa bile sizin erken gitmeniz lazım o şekilde bakıyorlar daha sonra da saatinde muayene oluyorsunuz doktora. keşke doktorunuz belirtseydi bunu
ayseayseaysee Baharipek doktorum normal rutinin neyse onu yap test öncesi ama gece 12 den sonra bir şey yeme dedi. Su içmek etkilemez dedi. Ben de ayın 17 sinde gideceğim.