Anlayamayacağın bir ağrı değil merak etme ben doğum ağrısıyım dedirtiyor sana 🤣 2 doğumum oldu ikisinde de ağrım farklıydı ağrı eşiğim yüksek olmasına rağmen anladım doğum sancısı olduğunu hep son anda gittim 1 saat içinde de doğurdum.
Dinlenip uzandığınızda geçiyorsa doğum sancısı değildir doğum sancısı geçmeyen bir ağrı ve o an anlıyorsunuz zaten merak etmeyin Rabbim sağ salim kucagınıza almak nasip etsin inşallah 😇