Kuzularım testlerde negatif zaten . Ama geç döllenme yaşayan kişiler oldugunu form’da gormustum . Acaba bendemi gec dollenme yasiyorum diye sizlere sormak istedim 🌸 Bugun regl 4 gun gecikti . Sirt ağrısı cok yasiyorum . Herhangi bir lekelenme , akıntı,göğüste bir hassasiyet gibi bir şey yok . Ama acabalar var sadece 🌸 Geç döllenme yaşayan varmi diye sormak istedim 🌸