yesildeniz_ Gizem1504 bazen çıkarıyor bazen çıkarmıyor, geçen yaptığım test çıkarmıştı bugünkü yaptığım çıkarmadı. İlk dakikalarda çıkan sonuca bakmak lâzım
zlemceylan Gizem1504 bende kuruma çizgisi çıkarmamıştı ama yorumlarda gördüm şimdi çıkaranlarda varmış
[silindi] Bende yapmıştı bir kaç dakika sonra ince bir ikinci çizgi çıkardı ama o ay yine adet oldum hemde tam günümde yani gecikme bile olmadı
Gizem1504 [silindi] netten aldım elimde o var adet günüm gecerse yapacapım okadar para verip yanlış çıkmasıda çok üzücü
[silindi] Gizem1504 aynen öyle ve ona güvenip betada vermiştim ve 0,32 çıkmıştı. Neye göre ikinci çizgiyi nasıl çıkarttı bilmiyorum
ynzl Benim bir ay önceki testimde bile kuruma çizgisi yok. İki gün önce de silik çizgiyle 57.5 beta gördüm. Ben de trendyoldan almıştım testleri. Burada kuruma yaptı diyenleri de gördüm ama ben yaşamadım
Bmdy Gizem1504 Adetime 3 gün kala aynı bu şekildeydi. Ertesi sabah ilk idrarla test yapınca bir tık koyulaştı şuan hamileyim çok şükür 🤲🏻
Gizem1504 Aslaninannesi_ günüme 4 5 gün var ne bilim erken çıkmaz diye arkadaşım yap demese yapmazdım cuma tekrarlıcam bidaha canım
Aslaninannesi_ Gizem1504 gecikmenin ikinci günü benimde böyle çıkmıştı bekle cuma yap ozaman inşallah vardır güzel haberler alırsın