1993kubra Kızlar merhaba 8 haftalık hamileyim fakat aşırı şişti karnım ve büyüdü gibi hissediyorum şişlik ve gerginlik hissi var nefes darlığı çabuk Yorulma başladı bunlar normal mi lütfen bilgi verin
asena9 1993kubra normal canım 11 haftalığım doktor bana magnezyum verdi yeni kullanmaya basladım ise yarayacağını düşünüyorum
asena9 1993kubra magnezyumun çeşitli formları var ihtiyacına göre alıyorsun yada doktor tavsiyesine göre. İlaç değil takviye gibi düşün. Ben dün doktora çok şişkinliğim var kabızlık ve gaz var dedim o yüzden verdi canım sende doktoruna bir danış istersen faydası olur inşallah
1993kubra asena9 tamamdır canım danışıcam. Birde bu hamileleigin 8.haftasinda bulantılar akıntı gibi bir çok şey olmasi gerekmiş bende hicbiri yok hiç midem bulanip kusmuyorum ben her insan da aynı etkiyi göstermez dimi
asena9 1993kubra hayır kuzum her gebelik farklı kimisi doğurana kadar bulantı çeker akıntısı olur kiminin hiç olmaz yani çevremde de çok var örneği. Akıntın ne renk ne sıklıkta geliyor
asena9 1993kubra kız sen Allahtan ne istiyon daha premium hamilelik yaşıyosun resmen nsjdjdj doktora göründün mü hiç balım doktor ne diyor
1993kubra EsraelebiTun asena9 ilk gebeligim gelişmediği için doktor kontrolünde ilaçla düşük yaptırdılar 4 ay önce bu ikinci gebeliğim balım
asena9 1993kubra oh çok şükür balım o zaman endişelenmeye hiç gerek yok belki geç başlicak belirtilerin belki de çok rahat geçirceksin tadını çıkarmaya bak ☺️
asena9 1993kubra geçmiş olsun kuzum bu bebisin sağlıkla kolaylıkla gelsin inşallah herşey çok güzel olsun senin için 🤍