nurmltli61 Kızlar 25 haftalığız ve fazla karnım yok böyle olunca sanıyorum ki çok zayıf bi bebiş doğurucam 🥹gören herkes şaşırıyor nasıl hamilesin diye 🥲
ArasveAnnesi21 nurmltli61 bir yerde okumuştum karninizin büyük yada küçük olması bebeğinizin sağlıklı sağlıksız yada zayıf kilolu anlamına gelmiyor diye kişinin yapısına bağlı benimde bugün 19 haftalık oldu benimde karnım öyle çok yok içini ferah tut 💞💞💝
Ozzgeonurr07 nurmltli61 hiç umursama onları. 37+4 üm bana da diyolar çok karnın çıkmadı diye hiç takmıyorum çünkü doktorum bebeğimin gelişiminin gayet iyi olduğunu söyledi kilosu haftasına göre çok iyi bile. Küçük göbek zayıf bebek demek değildir moralini yüksek tut hep 💖
Gunduzanne nurmltli61 hiç alakası yok iç karnın geniştir. Benim 30.haftaya kadar belli değildi neredeyse karnım
zge13 nurmltli61 28 haftalığım karnım 2 haftadır belli o da bazı kıyafetlerde gündüzleri yine yok gibi akşamları daha çok çıkıyor erkek karşıya bakarmış evet doğru ama yakınlarım dışında hamilemisin diyen olmaz normal kilo sanırlar 159 77 kiloyum
nurmltli61 Ozzgeonurr07 benim bebeğimin de gelişimi gayet iyi çok şükür ama şu çevreden dolayı söylemlerden dolayı moralim bozuluyor 🥹
T-aksoy Ay keşke benim hiç çıkmasa hiç belli olmasa çok isterdim. Benim de öyle kocaman olmuyor ama sonlara doğru hissettiriyor çok rahatsız edici
Ozzgeonurr07 nurmltli61 önemli olan bebeklerimiz. Hiç aldırış etmemeye çalış moralini bozma onlar için ne güzel sağlıklı bebişiniz var 🌸
Moomtoobee nurmltli61 benim de 24+5 çok aşırı karnım yok normal yani ama daha çok popom ve göğüslerim büyüyor karnımda çok popom büyüdü yani enteresan 😅
Blueeberryy Benim yok degil var ama ilk olunca daha kucuk oluyo karin genelde orda nasil 3, 5 kiloluk bebis var hayret ediyorum😂😂39. Haftadayim
Yildizs1907 nurmltli61 38 haftalık hamileyim karnım belli bile değil 😂 ağzı olan konuşur bana da çok konuşuyorlar önemli olan bebişin sağlığı senin sağlığın onun dışında herkese kulağını tıka 🫣