Ecemom_ Kızlar 27 haftalık gebeyim diş etim kalktı bugün için dişçiye randevu aldım ama doktoruma sormadım diş tedavisi yapabilir miyim diye. Bir sorun olur mu bilgisi olan hamilelikte diş tedavisi gören oldu mu
Ecemom_ minussset merhaba dişçiden randevu aldım gittim ama hamile olduğum için işlem yapılamadı. Yumuşak uçlu fırçayla yavaşça fırçalamamı ve tuzlu suyla ağzımı çalkalamamı söyledi doktor. Ama hâla devam ediyor diş eti kalkması. Bir şeyler yerken dişlerimi çok zorlayamıyorum etimi sürtüp kalkmasın diye
minussset Ecemom_ çok geçmiş olsun . 20’lik diş mi ? Apse yapmış mı ? Benim 20’lik diş etim beyazlamış ve acıyor . Eti şişmiş . Apse böyle birşey mi ? Dişçiye gitmeme gerek var mı ? Antibiyotik verirler mi ? Birde kaç haftalık gebesiniz sağlığınız nasıl 🥺🥺🥺 diş kötü
dmlyksl Ecemom_ 2.tremester da doktorunun onayıyla yapılıyor diye biliyorum kendi doktorunla konusman lazum o imzalı kağıt verirse yardımcı oluyorlar.