aybuke__ ilk hamilelikte göbüşler ne zaman belirgin oldu çok heycanlı bekleyiş 14+2 deyiz ama halen sadece akşamları belirgin oluyorr sizde de mi aynııı
babyiscoming_ aybuke__ benim çok erken çıktı 10-11 haftalıkken iç karnım dar herkes gazdır dedi o zaman ama öyle bişey değildi çünkü afedersin ishaldim yani gaz birikmesi mümkünati yoktu😂 şimdi 32 haftalığım ama 36-37 gibi duruyor
Mavikizkaracocuk Ben kiloluyum ona rağmen 14. Haftada çıkmıştı öne doğru sivrilmeye başladı seninde yakında çıkar