Dün sizinle testlerimi paylaşmıştım onlar awox marka değildi silik çift çizgiydi. Bu sabah tekrar yapayım ona göre gidip kan veririm dedim. Eczanede awox vardı onu aldım emin olmak için 2 tane almıştım yine ama biri bozuk biri de negatif çıktı acaba dünkü testler mi hatalıydı bugün ki mi yine de kan vermelimiyim bilemedim. Moralimde bozuldu biraz