Merhaba kızlar, dün akşamdan beri şiddetli kasık ağrım var. Akşam doktora gittim kan ve idrar tahlilinde bir şey çıkmadı. Doktor serum verdi karnın çok sert erken doğum riski olabilir dedi 😔 Magnezyum da verdi. Daha 28+4 çok erken çok korkuyorum 😢 ağrım asla geçmiyor gece hiç uyumadım 😔 bu haftalarda yaşayan var mı bu ağrıları